တယ်လီနော သုံးစွဲသူများအတွက် ပြန်လည်ဖြေကြားရေးဌာန

Customer များအတွက် တယ်လီနောမြန်မာရဲ့ တရားဝင် Facebook Page မှ အသင့်ရှိနေပါတယ်။ မေးခွန်းများအတွက် message ပို့ပြီး မေးမြန်းနိုင်သလို ၉၇၉ သို့လည်း နံနက် ၆နာရီ မှ ည ၁၁ နာရီအတွင်း ဖုန်းဆက်မေးမြန်း နိုင်ပါတယ်။

 

တယ်လီနော Partners များအတွက် ပြန်လည်ဖြေကြားရေးဌာန

တယ်လီနော partners များအနေဖြင့်ထပ်မံ လိုအပ်သော အထောက်အပံ့များအတွက် တယ်လီနောသုံးစွဲသူ ဆိုင်ရာ ပြန်ကြားရေးဌာနသို့ နံနက် ၆နာရီ မှ ည ၁၁ နာရီအတွင်း ဖုန်းနံပါ တ် ၅၅၅ (သို့မဟုတ်) ၇၇၇ သို့ ဖုန်းခေါ်ဆိုနိုင်ပါတယ်။

 

Telenor Facebook

Digital မှတစ်ဆင့် ဆက်သွယ်ခြင်း ရဲ့ အားသာမှုကို တယ်လီနောမှ ယုံကြည်ပါတယ်။ တယ်လီနောရဲ့ တရားဝင် Facebook page မှတစ်ဆင့် သင်သိလိုသမျှမေးခွန်းများကို အချိန်နဲ့တပြေးညီ ပြန်လည်ဖြေကြားပေးသွားမှာဖြစ်ပါတယ်။

Find Out More

Telnor YouTube Channel

တယ်လီနောရဲ့ ဝန်ဆောင်မှုများကို အသုံးပြုတဲ့နေရာမှာ အခက်အခဲတစ်ခုခုများဖြစ်နေမလား ? တယ်လီနောရဲ့ တရားဝင် Youtube Channel ကို subscribe လုပ်ထားလိုက်ရုံနဲ့ ဝန်ဆောင်မှုများကို ဘယ်လိုရယူနိုင်မယ် ဘယ်လို အသုံးပြုရမယ်ဆိုတဲ့ video တွေ၊ တယ်လီနောရဲ့ စိတ်ဝင်စားစရာ smart tips တွေနဲ့ အခြားနောက်ဆုံးအချက်အလက်တွေကို ရရှိနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။

Find Out More
My Telenor